کلکسیونی از ایده های نو ( جشنها ، غذاها ، پوشاک ، کاردستی و ...)

ساندویچ هندوانه ای باز (برای شب یلدای بچه ها)

1391/9/19 12:44
نویسنده : ایده آور
2,999 بازدید
اشتراک گذاری

برش هندوانه به شکل مثلث

نون تست برش خورده به شکل هندوانه ها

نعناع تازه

روغن زیتون

پنیر صبحانه

نمک وفلفل

نون برش خورده را به روغن زیتون آغشته کرده و پنیر را روی آن میمالیم و هندوانه ها را روی برش قرار داده و نعنای تازه ونمک و فلفل اضاف کرده و نوش جان کنید این ساندویچ باید موقع سرو تهیه شود یعنی همان لحظه نوش جان کردنتان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
19 آذر 91 15:16
سلام.من نی نی ندارم ولی از وبتون خوشم اومد واسه همین با اجازتون لینک میکنم


سلام خوشحالم کردید من اومدم تو وبتون ولی نتونستم نظری برات بذارم ارور میدادلینک شدید
مهتاب
20 آذر 91 11:21
وای خیلیییییییییییی جالب بود من حتما درستش میکنم ممنون