کلکسیونی از ایده های نو ( جشنها ، غذاها ، پوشاک ، کاردستی و ...)

چرا باید اینجوری باشه

1391/3/10 0:21
نویسنده : ایده آور
1,501 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا از پستامو که براتون گذاشتم مثل دکوراسیون اتاقها و چند نوع تزیین غذا همرو خودم رفتم از تو سایتهای خارجی و ترجمشون کردم و کلی براش وقت گذاشتم و گذاشتم توی وبلاگ .

یکی دو روز پیش رفتم توی یکی از وبلاگهای پربازدید و دیدم که از این پستهایی که گذاشتم طرف اومده از این مطالب همرو یکی یکی کپی کرده و گذاشته توی وبلاگ خودش یعنی همون ترجمه هایی که کرده بودم و با همون عکسها .

حالا هر چند شاید وبلاگم جزو پربازدیدها نباشه ولی برای این مطالب زحمت کشیدم و وقت گذاشتم حداقلش این که همونا رو عینا کپی بر نمیداشت یا منبع رو ذکر میکرد

واقعا متاسفم برای اون طرف . نمیدونم برای مطالبم رمز بذارم یا نه نظر شما چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه گلی
10 خرداد 91 2:33
سلام فکر کنم رمز هم زیاد اعتمادی نداشته باشه اگه رمزوازتون بخوان شماکه نمی دونید کین این هم که نمی شه شما زحمت بکشید یکی دیگه بی دردسراستفاده کنه یا اینکه رو عکساتون ادرستونو یا اسمتونو حک کنید
مامان زهره
10 خرداد 91 14:26
اينم حرفيه توي ايران اين كارها مثل آب خوردن صورت مي پذيره


ممنون از نظراتتون