کلکسیونی از ایده های نو ( جشنها ، غذاها ، پوشاک ، کاردستی و ...)

بستنی گلدانی

1391/10/10 12:48
نویسنده : ایده آور
3,475 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم

بستنی شکلاتی

بستنی وانیلی

پودر شکلات

پاستیل ماری

گل برای تزئین

طرز تهیه

یک ظرف سفالی لعابی کوچک به شکل گلدان برداشته و دو سوم آن را از بستنی شکلاتی پر نمایید.سپس دو تا سه عدد پاستیل ماری روی بستنی شکلاتی قرار دهید و روی آن را مقداری پودر کاکائو بریزید و تا جایی که ظرف کاملا پر شود بعد بستنی وانیلی بریزید . به هیچ وجه سطح بستنی وانیلی را صاف و صیقلی نکنید این کمک می کند تا سطح خاکی شکل گلدان طبیعی تر به نظر برسد. روی سطح بستنی وانیلی را با پودر کاکائو یا قهوه بپوشانید.در صورت در دسترس نبودن پودر کاکائو می توانید از کیک اسفنجی کاکائویی پودر شده استفاده نمایید.

سپس با استفاده از خمیر مارسیپان یک شاخه گل درست کرده و در گلدان بگذارید در صورت امکان هم می توانید از گل طبیعی استفاده نمایید. واکنش مهمانان بعد از دیدن بستنی گلدانی جالب خواهد بود و تعجب آنها با دیدن پاستیل های ماری به عنوان کرم خاکی دیدنی است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
15 دی 91 0:14
من با اجازتون لینکتون کردم
مامان ریحان عسلی
16 دی 91 18:05
نمیتونم مطالبتو ببینم قالبتو لطفا عوض کن
پریسا
25 دی 91 22:50
مطالبتون عالیه.با اجازه لینکتون می کنم.
مامان ضحی
13 بهمن 91 1:13
سلام باریک الله به این سلیقه من که خوشم اومد با اجازه شمارو لینک میکنم به ما سر بزنید خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنید موفق باشید.