کلکسیونی از ایده های نو ( جشنها ، غذاها ، پوشاک ، کاردستی و ...)

آموزش بافت شلوار

1391/7/15 8:40
نویسنده : ایده آور
12,747 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از بالا سرمیگیریم  و میبافیم

120 دانه سر میندازیم

14 دور کشباف دولا میبافیم

کشباف دولا: دور اول یکی زیر یکی رو میبافیم از دور دوم به بعد دانه های زیرو نمیبافیم و رد میکنیم تو میل و دانه های رو رو میبافیم

  فکر میکنم تقریبا همون 12-14 دور بافته میشه

45 دور ساده میبافیم تا به فاق شلوار برسیم بعد دونه ها رو جدا میکنیم 60 تا اینور 60 تا اونور

اول 60 دانه اول رو میبافیم دور اول یکی از اول کم میکنیم یکی از آخر یعنی دو دونه رو با هم از زیر یکی میکنیم
دور دوم رو از رو میافیم
دور سوم باز یکی از اول و یکی از آخر کم میکنیم
10 دور همینطوری میبافیم

بعدش 35 دور میبافیم تا پایین و 8 دورم کشباف میبافیم

طرف دیگه رو هم دقیقا مثل همین میبافیم

در آخرم میتونیم جای کمرو کش رد کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
22 مهر 91 13:11
سلام .میشه لطف کنین آموزش بافت سارافون دخترونه رو هم بزارین؟ ممنون
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 20:36
سلام.ممنون از راهنماییتون. ای کاش تو آموزشاتون تعداد سر انداختن تو سنین مختلف رو میذاشتین.من همیشه تو سر انداختن مشکل دارم.دخترم هم سه سالشه.مثلا" همین شلوار که خیلی خوب توضیح دادید رو متوجه شدم فقط نمیدونم چند تا سر بندازم.
الناز رضایی
24 آذر 93 7:42
با سلام این بافت شلوار برای چند سال است؟
الناز
24 آذر 93 7:45
من تعداد سر انداختن برای پسر 9 سال چند عدد است؟